Header afbeelding

Klacht melden – Klachtenregeling

U heeft een klacht over de huisartsenpraktijk, en dan..?

Ook bij de huisartsenpraktijk kan er iets fout gaat. Bent u niet tevreden, laat het dan in eerste instantie weten aan de doktersassistente of huisarts. Zij proberen dan samen met u de klacht op te lossen. Komt u er samen niet uit, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen. (zie het klachtenformulier hieronder)

Wat gebeurt er met uw klacht?

Uw klacht wordt in behandeling genomen door een klachtenfunctionaris van de praktijk. Het kan zijn dat u door haar wordt gebeld, om uw klacht nader toe te lichten. Eventueel wordt er gebruik gemaakt van de opname die van het telefoongesprek zijn gemaakt. Zo gauw er een antwoord is op uw klacht, wordt u hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld. Het streven is erop gericht om dit zo spoedig mogelijk, docht uiterlijk binnen een maand, geregeld te hebben. Mocht u alsnog niet tevreden zijn met de afhandeling door de huisartsenpraktijk, dan kunt u ook altijd een officiële klacht indienen.

Klachtenfunctionaris:

Vindt u het lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klachten bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen in de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris bereikt u op telefoonnummer 088-0229190.

https://www.skge.nl/klacht-indienen/huisartsenzorg/klachten/indienen-klacht

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord